Onpas hirmuisesti aikaa viime kirjoituksesta... Joulu ja uusivuosi vierähtivät minulla oikein hyvin. Joulu oli mielestäni hauska, koska mummolaan tulivat kaikki ja minulla riitti touhua. Uutenavuotenakaan en lainkaan pelännyt raketteja. Kaikkein isoimpia raketteja en toki päässyt näkemäänkään.

Minusta ja tuosta Samuel-nimisestä pikkukaverista on tullut hyvät kamut. Se aina salaa syöttää minulle makkaraa ja näin ollen luonnollisesti annan hänelle anteeksi jos hän päättää lukea kirjaa ja pitää minua tyynynään=) Ne kaksi vanhempaa tyttöäkin ovat hauskoja. Ne juoksuttavat minua joka paikkaan ja keksivät aina kaikkea hassua...

Minusta on kasvanut jo melko iso kaveri. Äippäkin kehuu, että olen melkein Rokin kokoinen=) Lempi leikkejäni ovat pihalla riehuminen muiden koissujen kanssa, kepin haku ja tykkään myös hirmuisesti käydä äipän kanssa toko-treeneissä=)

380110.jpg Minä ja Roki metsässä.

380111.jpg Pallo on lemppari lelujani=)

380113.jpg Luut ovat ihan parasta herkkua=)