No heissan taas kaikille. En olekaan taas hetkeen ehtinyt kirjoitella, kun on ollut niin valtavasti kaikenlaista... Olen saanut koirakoulussa monia uusia kamuja=) Harjoittelen lähinnä vasta ihan perusjuttuja... Kuvasta näette, että äippä on ostanut minulle heijastinliivin... Aluksi en pitänyt siitä, mutta nopeastihan siihen tottui. Äippä räpsii minusta kuvia joka tilanteessa...raiostuttavaa!

Olen ehtinyt puuhailla vaikka mitä. Eräs päivä haukuin variksille niin vietävästi ja yritin saada niitä kiinni. Niillä peijakkailla oli siivet, joten en saanut niitä kiinni=) Olen oppinut myös avaamaan lipaston alimman laatikon. Erränä päivänä kun olin yksin päätin yllättää äipän ja koristella eteisen kaikilla tavaroilla, joita löysin alimmasta laatikosta. Ei ilahtunut, häpeämätön! Sitten äippä tyhjensi alimman laatikon seuraavaksi päiväksi. Silloin ajattelin, että täytyyhän siihen minusta pieni muisto jäädä ja jätin siis hampaanjälkeni siihen. Siitä lähtien lipasto onkin ollut olohuoneessa ja iskä ja äippä suunnittelevat käytävälle korkealle seinälle asennettavaa tasoa. Odottakaa vain...Kyllä minä vielä sinnekin yletyn=) 

Olen myös alkanut protestoida vastaan sitä, että minä joudun nukkumaan ja istumaan lattialla. Minäkin haluaisin istua sohvalla ja nukkua sängyssä... Tahtoni ei tunnu menevän läpi... Tällaista tänne tällä kertaa... Lisää tulossa, kun taas ehdin kirjoitella...

290220.jpg Leikin metsässä...

290221.jpg Uusi heijastinliivini=)

290222.jpg Tänne se kamera! Loppuu tuo kuvaaminen!

290224.jpg Söpöliini!!!