Äippä väittää, että minä olen ollut tänään pässinpää... Ei voi pitää paikkaansa...korkeintaan melko vilkas vain. Tänään äippä on komentanut minua paljon. Kokeilin hieman, että saisinko järsiä jotain muuta kuin lelujani (Esim. äipän käsiä ja lahkeita, kenkiä, hyllyä ja mattoja), mutta heti kuului se pahuksen EI! Sitten se sai päähänsä opettaa minulle maahan käskyn ja antoi palkkioksi niitä IHANIA nakinpaloja... Näin kyllä, että äippä otti nakit jääkaapista ja laittoi loput takaisin sinne. Sitten kun koulutus loppui, eikä nakkeja enää löytynyt, nostin hirmuisen metelin. Istuin jääkaapin edessä ja haukuin niin hirmuisesti! Sitten kyllä sain kehuja, kun lopetin metelöinnin.

Äippä ja iskä saivat myös päähänsä leikata kynteni tänään. Sekään ei  mielestäni ollut järin hyvä idea, joten laitoin VÄHÄN hanttiin (älkää uskoko äipän liioitteluja jos kuulette muuta). Sitten ne huijasivat minua lelun avulla, enkä enää muistanut vastustella.

Viikonloppuna menemme kuulemma mummolaan. Siellä tapaan uusia ihmisiä vaikka kuinka paljon ja labbis-kamuni Rokin. Kertoilen siitä reissusta ensi viikolla... Huomenna minulla on kuulemma ikävää tiedossa, sillä joudun olemaan ensimmäistä kertaa yksin kotona hieman pidemmän ajan... Äippää kuulemma hirvittää... En ymmärrä miksi!?=)