Olin koko viikonlopun maalla lomailemassa... Sain hurjasti uusia ystäviä! Labbis-koira Roki on ehdottomasti paras kaverini! Tulimme heti hyvin juttuun ja leikimme paljon. Uusia ihmis-ystäviäkin sain. He ovat äippäni siskon kolme mukavaa lasta... Kovasti äippä vain vartioi minua sen pienimmän kaverin kanssa leikkiessäni. Se ilmeisesti jphtui siitä, kun minä olisin mielelläni vähän maistellut sen pojun sormia...Ne kun tuoksuivat niin namille ruoalle koko ajan...=) Siellä talossa käydessä tutustuin myös Hellu nimiseen koira-mummoon. Hän oli hieman kärttyinen jos lähestyin turhan vauhdikkaasti, mutta opin parin ärähdyksen jälkeen tekemään tuttavuutta hänen kanssaan vähän hillitymmin...=) Reissussa en oikein malttanut nukkua, kun oli niin paljon kaikkea kivaa. Matkalla kotiin siis vain nukuin, nukuin ja nukuin... Ai niin. Tällä matkalla olin myös ensimmäistä kertaa yksin auton takapenkillä. Äippä kehui minua jälleen , kun matkat menivät mennen tullen oikein hyvin...<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

267225.jpg

Tässä uudet ihmis-ystäväni...=)

267226.jpg

Minä ja Hellu.

267227.jpg

Meillä Rokin kanssa vauhti päällä=)