Onpas ollut taas vilkas viikko... Tässä yksi päivä oltiin äipän kanssa kävelyllä ja sillä aikaa joku oli tuonut rappujemme viereen jonkin kumman härvelin. Minun piti tietenkin sitten murista ja haukkua sille niin mahdottomasti! Haistelin sitä hieman ja totesin sen vaarattomaksi. Äippä kyllä sanoi, etteivät polkupyörät tähänkään asti ole kenenkään kimppuun käyneet, mutta pitihän se itse varmistaa=)

Olen myös alkanut protestoimaan eräitä järjestelyitä kodissamme. Esimerkiksi se on ihan typerää, että äippä menee joka ilta suihkuun ILMAN MINUA! Sitten alan kiukutella iskälle ja teen kaikkea mahdollista kiellettyä ja lirautanpa vielä matollekin pikkuisen vaikka olisin juuri ollut ulkona... Asialla ei vain tunnu olevan mitään vaikutusta, sillä äippä käy edelleen suihkussa ilman minua=)

Minusta on hirmu ihanaa kun äippä ja iskä rapsuttelevat minua vatsasta. Niinpä kerjään aina rapsutuksia ja makaan selälläni tassut taivasta kohti kun he leikkivät kanssani lattialla=) Huomenna minulla alkaa koirakoulu. Siitä saatte kuulla toiste lisää... HAUT KAIKILLE!