Minä olen siis Ringo=) Olen ollut täällä iskän ja äipän luona nyt kolme päivää ja kaikki on sujunut hyvin... Olen oppinut vaikka mitä uutta... Esimerkiksi kulkea hihnassa huomattavasti paremmin ja pissiä paperille jos minua ei tajuta viedä ulos heti. Pari kertaa olen mennyt oven viereen vinkumaan ja äippä kehui niin mahdottomasti... Olen yrittänyt koiruuksiakin tehdä ja kokeillut vähän hampaitani muuallekin kuin leluihin...Sitten äippä ei kehunut vaan moitti minua...=( Nyt ne ovat keksineet ihan typerän idean... Minun täytyisi muka oppia olemaan yksin kotona! Iskä oli tänään koulussa ja äippä kehtasi lähteä kauppaan ilman minua! Olin todella loukkaantunut. Kun äippä tuli kotiin, seurasin häntä puolituntia joka paikkaan ja varmistin selustani makaamalla koko ajan hänen jalkojensa päällä. Siitäs sai. Ehkä ne nyt tajuavat, ettei minu jätetä yksin...